Whatsapp

Carcasa PC Serioux CLASSIC, fara sursa, Middle Tower, ATX, black

Cod:
Disponibilitate: Stoc indisponibil
Termen livrare: Intreaba
Producator: Serioux
Garantie: 36 luni

Proces 100% online. Fără hârtii sau drumuri la banca. Semnare electronica a documentelor de credit.

Tip credit

Valoare rata

Numar de luni

TBI Bank- Finantare rapida 100% Online

2.042 lei/Luna

  • 4 luni
  • 6 luni
  • 12 luni
  • 18 luni
  • 24 luni
  • 36 luni
  • 48 luni
  • 60 luni

TBI Bank- 4 rate fara costuri si fara comisioane

30.63 lei/Luna

  • 4 luni
(0 recenzii)

Numai marci de calitate

Plata online sigura

Livrare / retur gratuit

Control de catre tehnicieni inalt pregatiti

Satisfactia clientului excelenta

12252 Lei

Cantitate:

TBI

Cumpara in rate fixe, 100% online, direct de pe telefon, tableta sau PC

Comenzi telefonice:

Descriere produs

Carcasa PC Serioux CLASSIC, fara sursa, Middle Tower, Format placă de bază: ATX / micro ATX / ITX, Sloturi de expansiune: 7, Socluri pentru unități: 5.25" x1; 3.5" x2; 2.5" x2, Ventilatoare: Față – 1x12 cm, Spate – 1x8/9cm, Lateral – 1x12cm (inclus), Porturi USB: 2x 2.0, HD Audio, Înălțime maximă cooler CPU: 145 mm, Lungime maximă placă VGA: 290 mm, Dimensiunea structurii: 330 x 175 x 410mm, Dimensiunea carcasei: 360 x 175 x 410mm, Dimensiunea ambalajului: 446 x 218 x 410 mm, Greutate netă: 2,7 kg, Greutate brută: 3,3 kg

Specificatii produs

Serioux este un brand romanesc de produse IT si consumer, lansat pe piata in anul 2006. Inca de la inceput, si-a propus sa vina cu solutii pentru a oferi clientilor sai o experienta pe cat de simpla, pe atat de interesanta in lumea digitala. Tocmai de aceea, in ciuda concurentei ridicate, cinci ani mai tarziu, Serioux reuseste sa devina nr. 1 in Romania, in categoria sa.

Calitate si expertiza
Serioux face parte din portofoliul Network One Distribution (NOD), liderul pietei de distributie electro-IT din Romania, partenerul principal pentru cei mai mari producatori globali de electro-IT in piata romaneasca. Dezvoltarea brandului a venit ca o reactie naturala a intelegerii pietei si avand la baza expertiza companiei orientata catre beneficiile consumatorilor.